Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Am I normal? I fuck people
- DOS error 53 has occurred
- Hij heeft z'n reet weer nie gewassen
- beter een scheet in de hand dan de lucht van tien
- Proficiat aan men vrienden van Elen maar hou u kretsers thuis. Ge beschadigt auto's
- ZildeBilde what spelling errosr
- Zooofff, what the hell was that, oops, seems to have been my life, can I have another one?
- oposti oposti!
- Easy / Normal / Hard / Very Hard / Chuck Norris / Roel Tijskens
- de nagelstylist heeft geen nagel om aan haar gat te krabben
- Even een facebook-overzichtje: geklaag, geklaag, complottheoriën, geklaag, insinuaties, geklaag, een grapje (!!!), geklaag, aandachtstekort, geklaag.
- haast en spoed geven zweet en bloed
- JIJ!? Werk vinden??? Met dàt achterlijk gezicht?? MOEHAHAHAHAHA!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.