Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Ik wens he een fijne verjaardag. Sterkte met je beperkingen, maar je lijkt me een konden die toch z'n weg wel weet te vinden
- In het crematorium val je van de ene verassing in de andere.
- zamanını boşuna harcamak kullanışlı
- Amai daddis ter ook ni neffest seg
- Leddy Pistazien, de kort-van-stof-zijnde bedenker van namen voor supportersclans, heeft de kunde om de ene keer met links en dan weer met rechts zijn * af te vegen
- Nog mensen in achel met bruin water uit de kachel ?
- 'En, waar heb je je zoal mee beziggehouden toen je technisch werkloos was?' 'Oh, een beetje origami enzo...' 'En ook wat nuttigs gedaan?' 'Nee, geen tijd voor gehad&
- ... maar ja, jij bent ook ONNOEMELIJK dom!
- We verwachten middagtemperaturen rond 12 h.
- Als je wacht totdat je alles voor iedereen kan doen, in plaats van iéts voor iemand, ga je uiteindelijk helemaal niks gedaan hebben
- Strontmot
- De loop loopt door
- Ik val op Spaanse jongens, dus ik ben Pedrofiel
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.