Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Toen Vormer die handsbal vorig seizoen maakte namen ze de telefoon ook al niet op. Wat een zielige hoop supporters man. Liggen ze dagen lang te janken omdat ze in Genk verloren hebben. Ze hebben verdomme geen bal geraakt!!!!!
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- Jajaja, alle mogelijke onderwerpen passeren weer de revue, maar over stickers verzamelen wordt weer geen woord gerept!
- Ik kze df 400 poi mouutri rytie!
- the holy spirit has descended upon this apostle tombstone block demonstrator
- 'Ik zal subiet anders eens naar Lambert gaan!' - 'Amai nu heb ik schrik seg!'
- Euh... Ja, maar GIJ stinkt!
- Plat liggen met uitleg van een vriend. Het beste er is hihi
- No one stays the same, You know what goes up must come down. Change is a thing you can count on, I feel so much younger now. ??
- oost west in de kroeg het best
- ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- is het bier in de man,ligt de pizza in de pan
- Yeah! Sektes! Wat een uitvinding! Eens je er in zit zie je niet meer hoe fucking ziekelijk het er aan toe gaat
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.