Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Genk toont wie de baas is: competitieleider opent play-offs met verdiende zege, Club mag titel vergeten
- De eerste ... is op de maan geland. Hij was met elastiekjes aan het spelen .
- Waddis Eddychouke? Kak op die albaster?
- shamm01: one thing i will say..both your teams are full of fking glory hunting armchair fans
- hoe meer zielen hoe minder bier
- Let's face it! Er worden veel te veel Engelse termen gebruikt!
- Robert Armani - "Hit Hard" speelde door de speakers en mijn vrouw vroeg, vanuit de keuken: "zijt gij iets aan het afprinten?"
- Drinken halveert je leven, maar je ziet twee keer zoveel!
- Kaspian taki piękny pod opieką. Dziękuję serdecznie
- Porno is de cocaïne van de seksbeleving
- Arguing with a smart person is hard, arguing with an idiot is impossible. Don’t even try to argue with them.
- This thopen da de Vlamingen daar NIET in lopen. Een echte 'Vlaming'.... Euhm... 'This' ? 'Thopen' ???
- The Real Weird Beat-O-Matics
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.