Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- BUTOZAYA
- Topweekend voor Strontwerpen STRONTWERKEN - Kakken en braken was het tijdens het stinksterweekend ook op Strontwerpen, de zomerbarg aan het Kakkendijkdok.
- Odyssee is het Engels voor "Oh da's hie!"
- Ja dat is HONGEEUUURRRRRR NAAR LIEFDE!
- De KVBVB kan zoveel openheid echter niet waarderen
- beter teveel gedronken dan op 1 been staan wankelen
- roeland Pénètre mon intimité la plus chaude en privé
- ik draag sokken in de douche!!!!!!!
- Rondvraag betreffende de populariteit van Eluterius: u zal weinig tegenstanders vinden, maar ook weinig liefhebbers. We zijn gewoon te onbekend! YAY!!
- Weet ge wie ik een slechte drummer vind? Maar dan ook echt slecht he... Lars Ulrich.
- Wat is het verschil tussen een konijn en een gravin. Een konijn graaft pijpen en een gravin... Heeft geen grote oren .
- Beyoncé = LELIJK
- Denk je nu echt dat jouw mening mij ook maar iéts interesseert???
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.