Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Van Der Gijp heeft het blijkbaar niet zo begrepen op de Rode Duivels. Dat is niet erg. Van sommige mensen is de mening niet belangrijk.
- ich stehe auf dem Schlauch
- Michel wuyts is het perfecte slaapmiddel. Als die zijn zaag aan het spannen is lig ik meteen te ronken.
- op een marmeren matras lig je harder dan in een moeras
- zal ik eens een deskundig oordeel vellen over jouw soepje, of hedde zoiets van "Da boeit me ni"...?
- wie niet sterk is is slap
- Dimi de Condé had een band met Lommel .
- Uit een studie van het Instituut voor Onafgewerkte Onderzoeken blijkt dat 6 op 10 mannen
- Met de rotte appel door de mond vol tanden staan
- hooi in de schuur en regen op de daken hebben niets met elkaar te maken
- Bestaaat ecstensie ook in snuiftabletten?
- Fuck... Ik moet kakken en ik heb daar eigenlijk geen tijd voor
- De van verkrachting beschuldigde homofiel had geen poot om op te staan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.