Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- hasznos módon vesztegeti az idejét
- Ik had mij pecan verslikt in een nootje!
- Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding; mijn persoonlijkheid is wie ik ben en mijn houding hangt af van wie jij bent.
- hoge bomen leveren veel hout
- een kwoot met een X is een kwoot van niks
- vroeger ging ik uit en trok ik lijntjes, nu ga ik zwemmen en trek ik baantjes
- met een rotte appel door de mand vallen
- Tja Ruyters, dat heb je er van als je je pecker achterna loopt, eerst een wijf aan de haak slaan 'om ze te hebben' en er dan niet tevreden mee zijn...
- Is er vanavond voetbal op tv? STVV speelt tegen Beveren, dus nee, er is geen voetbal op tv.
- DIT IS DE SITE VOOR VIEZERIKEN DIE NA HET KAKKEN VAN BRIL GAAN!!
- Zou Club Brugge tijdens de rust niet snel François Englert de kleedkamer binnenloodsen? Die zou wat uitleg kunnen geven over een deeltjesversneller
- 'ik ben een weekje in de usa geweest voor mijn werk... kom maar allemaal vragen stellen, ik heb dat graag' - 'waarom ben je teruggekomen?'
- And I think to Marcel, what a wonderful world
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.