Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- Himen nog veel wandelaars wandelen en picknicken en fietser. Hier zijn de foto,s
- Goeiemorgen stinkbakkes! Wat meur je toch weer verschrikkelijk uit je bek!
- I have soiled myself. How embarrassing.
- Provinciaalse kruiden
- Ik heb soms (dikwijls) het gevoel dat ik mijn ogen eens moet uitsnuiten
- I am somnabula
- Toen ik uit verveling mijn oude postzegels aan elkaar had geknubbled kwam moeder aanlopen met een pollepel en vroeg vrij kwaad omdat er geen post meer kwam... ?
- Kon een mens maar eens een gezond lichaam kopen en zonder pijn en die stomme moeheid , terug het leven weer kunnen invliegen zou zalig zijn !!!!!
- we're so glad having discovered this web page, it's toally everything my friend and I have been searching for. The information on the web page is bene
- Wat ne kak om een pakket naar de vs terug te sturen onder garantie...
- Ze deed zo lekker heet. Ze zei: 'Kom je vanavond? er is niemand thuis.' Jantje zei: 'waauw, te gek' Dus jantje ging, belde aan, en...inderdaad, er was niemand thuis.
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- Soms wint men, soms verliest men...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.