Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Drinking bear is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that´s a tough call. That´s rebellion. ~ Alice Cooper
- ...en dat los je dan maar op door maar wat scheldwoorden te roepen, of hoe moet ik het zien!?
- Hoe kan een vent het bij zo'n lelijk wijf volhouden? - vraag eens aan uw pa?
- Hoі! Ιk heb gemerkt dаt veel ϳоngеnѕ dе voоrkeur gеven аan gеwonе mk
- word wakker klein roze gezichtje, hoe heb je geslapen mijn wichtje?
- Heej dag Aart ik heb een lama gebaard! Heej ja heej ja hooow!
- Om 18 u start de Facebook Live “Boombarie” vanuit Sint Amandskerk te Roeselare over de Klilaatswitch en Wonen in een nieuwe groen stad
- Heej Antoon ik ben het niet meer gewoon! Heej ja heej ja hooow!
- dat is óók al niet om over naar huis te schrijven. E-mailen gaat trouwens veeel vlugger!
- They had to wait and make extra room on stage for little Bono's giant ego
- gank dich wassen dan stinkzak
- Wist je, dat zelfs Cristiano Ronaldo scheetjes laat?
- Real men don't dance... Salsaaaaa
- zet er iets onder.... "banaan" of zo
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.