Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Vuur vrullie die ins sjeif wille goan op eine stool...
- zalig, een knoflook en bierboer laten met je mondmasker op .
- sommige Racisten dragen een bomberjacket van Rotterdam Trommelcorps
- pluk de dag niet voor het avond is
- Je hoeft je niet altijd aan te passen aan je omgeving. Als je tussen idioten zit zou je idioot zijn om ook idioot te worden
- Eduard Hangijzer heeft altijd wel etensresten in zijn gezicht of op zijn kleding zitten. Degoutant.
- 's morgens de koffie koud, 's avonds een leuter van hout
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Waddis Eddychouke? Kak op die albaster?
- er zal altijd wel érgens lichtinval zijn, je hebt dat niet onder de hand
- Vertrouw niet op de mooie woorden, velen hebben suiker in de mond en vergif in het hart
- de eerste die mij nog beledigt lach ik vierkant uit
- i used to wonder what the saying "it's the little things in life that make you laugh" meant - I never understood it until I saw two midgets fighting at Walmart
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.