Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Zjalloers
- Everything that was once cool will soon be cool again. ~ Nostradamus
- Die Hühner legen unvermindert weiter ????????????, heute gab es #marmorkuchen.
- veel geblaat weinig schaap
- Maaine damen oend herren
- ZIELIG FIGUUR
- 't es ier ni itoalie, 't es ier Ledeberg! Gao keer weg onnozl trien!
- Hoe lang duurt een "Het is de week van..."-week op facebook? Drie maanden?
- Ignoring simple concepts most take for granted is the one thing flat earthers are very proficient at
- u hebt de gave om veel onzin te zien in één zin vol verontwaardiging en afschuw... Trek nog een selfie...
- Why don't you go fuck youssef
- Volgende week publiceren we de definitieve lijst van wie er nu allemaal kwaad is op wie in ons zielig klaagland. Zielige klagers.
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.