Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Don't play what's there, play what's not there. ~ Miles Davis
- don't think anything
- the koop: Honda. Schadow
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Nous espérons que vous apprécierez recevoir ce message. Toutefois, si vous ne souhaitez pas recevoir de futurs e-mails. Veuillez vous désabonner ici.
- вєzσrgdiєns" BE" pakkєt BE3428632-20 is vєrzσndєn naar uw
- ik heb nooit een sor gehad. ik e paniostie albercannablip hebt as. dat betekent dat je geen haarworstels op je boven
- Sorry Gregory, my name is Dory, I work in the kitchen! (Danny B)
- Het kan daarentegen géén kwaad om dingen eens van diverse kanten te bekijken
- Mijn relatie met mijn hond is echt belachelijk
- De grap over zijn vrouw deed hem emotioneel rageren.
- De stomme idioot had "Vinni Vidi Vicci" op zijn arm getatoeëerd. Die domme fout stond op zijn lijf geschreven.
- Er wordt te veel 'teveel' gebruikt wanneer men 'te veel' bedoelt
- Even een facebook-overzichtje: geklaag, geklaag, complottheoriën, geklaag, insinuaties, geklaag, een grapje (!!!), geklaag, aandachtstekort, geklaag.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.