Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- de kroegbaas is het allemaal goed zat
- Missch klopt het niet. Maar dat vertel je me zondagav? Werkte je bij Adecco?/Als ik teveel vraag, zeg maar. Wil je nt stalken
- zie je iets waarvan je denkt "dat hoort niet op de grond", dan raap je 't op en leg je het weg, anders wordt het hier te bont!!
- Bomapdg: ZildeBilde Waar kunnen we je webstek vinden mijn gedacht
- als je iemand een kebab geeft ben je dan een dönor-kebab ?
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijf dan maar lekker thuis
- Wat is dat geklik toch de hele tijd?
- Gent komt op de valreep nog langszijk. Dompi vindt het hoofd van Plantsoen en die kopt de bal
- Ik heb een okselerectie
- Ook vrijgezellen kunnen genieten: kaarsjes op de badrand, wierook aan, muziekje op de achtergrond en five-knuckle-shuffelen maar!!
- Frank De Boostereprik
- shut yer tadger terrier63
- "Wanneer gaan de Limburgers nu zelf eens de Limburgermoppen snappen?" - "En wanneer gaan de niet-Limburgers nu eens doorhebben dat die moppen al 1000 jaar afgezaagd zijn?"
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.