Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- De bediener van de beamer kon het beamen
- Ik denk dat het beestje ontworpen is door Walter Van Beirendonck
- Jij bent het vriendje van de baas, jij hebt "Open 24/7" op de rug van je overall staan, met een pijl naar beneden
- Nous espérons que vous apprécierez recevoir ce message. Toutefois, si vous ne souhaitez pas recevoir de futurs e-mails. Veuillez vous désabonner ici.
- ...en dat los je dan maar op door maar wat te gaan liggen masturberen, of hoe moet ik het zien!?
- WAS IT A CAR OR A CAT I SAW >
- Why was the Champions League final like me building a shed? Not. One. Decent. Corner.
- Het is hier net een kleutertuin, en daarom voel ik me hier zo goed thuis!
- omdat je STOM BENT!!!!!
- People change, Things go wrong, But always remember that life goes on..
- lamalord: belgium 3-0 (involvement of vanaken in this goal: 0%)
- Hallo ik gezoek graties kapot fiest ik hept de onterdel noding......
- Zei Cassius Clay destijds: i have the greatest ?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.