Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- An Australian kiss is like a French kiss, but then Down Undah!
- vensterbanken vechtersbazen, werkonbekwame wenkbrauwen
- Waarom zit een scheiding van je haar nooit in het midden? Omdat je een oneven aantal haren hebt
- De oncoloog heeft geen gevoel voor tumor, hartelijk gezwelschap riep hij naar de wachtzaal.
- Van backhand overschakelen op forehand? Phoe! Daar draai ik mijn hand niet voor om!
- Gelezen typo in een interview met Justine Henin: "In een reflex greep ik naar de bal. Pal op mijn pik natuurlijk."
- Wij zijn pas tevree, met een kwootje van Dwarsbalk.be op elke plee
- DAT BELOOFD MET VUURWERK NIEUWJAAR..DAT IS DE UITGANG NAAR ATHOMIUM,HEYSEL...ALELOUJA
- Laat ons anders vanavond nog eens naar 'DURCHGEKNALLTE KACK OMAS' kijken. Er is alleen maar shit op tv, dus...
- de kogel is door de kroeg
- er is iets veranderd aan mijn onderbroek; de inhoud
- als er een schaap over de dam is staat het hek open
- Romelu Lukaku moet meteen vertrekken bij Manchester Untied
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.