Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- To those who understand, I extend my hand. To the doubtful I demand, Take me as I am ~ Dream Theater
- KVO maandag pingel en winst gemist, nu 2-0 weggegeven. Maturiteit 0,0 met al hun statistiek-aankopen.
- Treu fighting. We practis!
- Mijn buurman heeft mij een keukenolifant genoemd alleen maar omdat ik zij dat ik vond dat hij stinkt. Ik voel mij zeer gekwetst. Wat moet ik nu?
- beter tien ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- da´s een spellingsfout om UW tegen te zeggen
- Ondertussen kan u misschien wat naar de kippen kijken? Dat is altijd weer interessant
- Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
- omdat ik zo stink of wa
- oelewapper !!
- Die 'nu wél' slaat op het feit dat Verceiteren aan het begin van het seizoen nei zei tegen KRC Geink omwille van familiale reidenen
- Bestaan er wegwerpboemerangs?
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Laat me deze meldingen ni.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.