Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- ZildeBilde: Maar goed dat ie de bol'at! KabouterBob: (a)ZildeBilde Had em nie Sinan komen
- Koos Eekfeen keek door 't rood kerkraam maar krek door 't rood keek neef Kees ook
- Tis dees weik tomat suprème .. vuur de geïnteresseerde... 40fr mit beschuut ...
- Mick jagger mag iedereen doodschieten die lelijker is dan hem.
- Hoe gaat het?
Ik mag niet klagen!
Ahzo?
Nee, ik màg dat niet, ik heb redenen zat en zou graag wíllen maar ik màg niet! - Wat probeer je me toch constant te bekeren? Heb je een religieus Tourettesyndroom of zo?
- birdy68: ze zouden beter de buurt rond sclessin renoveren
- RSCAchick: KVK spelers, geboren komedianten
- Respect voor die mannen... Ik kak in mijn broek in hun plek
- als je bedoelt wat ik begrijp
- De ontreveden klant sleurde het restaurant voor het gerecht.
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- elk gebrek heeft zijn gek
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.