Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- gelöfde mich nie of wa jong!? *spletch*
- ik heb de opmerkingen van Han en Sacha verwerkt in de fractie van de BBQ Natuurlijk is je partner ook van harte welkom
- Wie dingen als “Dat lesbisch kutwijf moet zwijgen” zegt, is een totaal mislukte sukkel en moet zwijgen.
- de dolle fratsen van Freya!
- ...en dat los je dan maar op door maar wat met paaseieren te gaan gooien, of hoe moet ik het zien!?
- steven: amai gisteren heel veel gezoppen :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d het was zeer fijn geweest ;)
- Propagandaham
- Nous espérons que vous apprécierez recevoir ce message. Toutefois, si vous ne souhaitez pas recevoir de futurs e-mails. Veuillez vous désabonner ici.
- Ik heb wel iets anders te doen dan tien keer per dag klaar te komen
- Ben Crabbe is godverdoeme ookal besmet door het idiote TWEEDUISENDSES-Virus
- Ik doe geen vlieg kwaad - I do no fly angry
- My nosehair grows half an inch overnight
- YOU FUCKING MAGGOT!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.