Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- ik heb ´n geheugen als een.... euhm... zo´n ding met gaatjes.. uit de keuken... eeuhmmm
- Heej Reejmond steek deze kaars in je kond! Heej ja heej ja hooow!
- KabouterBob: Bayern München overweegt klacht tegen Brugge voor smaad en eerroof;
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- beter een goede buur dan hoge huur
- Velen voelen zich angstig en onzeker n' shit. Risico’s verminderen en verzekeren zijn nodig, maar nemen niet altijd de angst weg yo.
- bier goed al goed
- Ik zit tot over mijn handen in het haar!
- Baas, neem een racecar, neem een Saab.
- Gij gelooft toch ook niet dat vlinders hooi eten e!
- De rokers worden bestraft de drugs mogen zomaar in het open baar gebruiken dat vindt ik persoonlijk veel erger voor onze kinderen ik vind wel een roker moet recpek tonen voor een niet roker maar anders om ook
- Defensief geklungel bij STVV wordt genadeloos afgestraft door Vranckx.
- Oh wow! Look at all the fucks I give!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.