Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- es wa onzin
- Рул теіскенс is ен тoфи
- Sorry Frank, ik heb een kwootje toegevoegd, zodat die dingen van vrijdag tijdens de computerles niet meer direct in beeld komen
- Lieve Urbain, ge zijt heeltergans verkeerd ingelicht. Alcohol zorgt net voor dehydradatie. ' t is een vicieuze cirkel. Komt da nog ooit goed, denk je? * bezorgd*
- steven: amai gisteren heel veel gezoppen :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d het was zeer fijn geweest ;)
- Santa is in my ass
- iemand met raad en zaad bijstaan
- er was vandaag niets nieuws onder de horizon
- gaan leren je Nederlands, aks ik prat in mijn taal geen balen kan je niet begrijpen, rn plus dit raal hier heb geleerd, dat wil zeggen hoe sterke is onderwijs in belgie
- dit dorp, ik weet nog hoe het was, er boerden kinderen in de klas
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- benzy8: jij al naar het stadion kunnzn gaan? TOP van u, in niet
- I just don´t know what to do with Marcel
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.