Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- er = geen reden tot panique
- er is niemand die op mijn cabriolet
- zie je buiten Janneke maan, heb je je gordijnen niet dichtgedaan .
- I feel happiness when I eat a him
- Wat ben je aan het doen, Roel? Foto/video Vrienden taggen Gevoel/activiteit Nieuwsoverzicht album
- Jemig, je oudtante haar persoonlijkheid lijkt op een geurvreter getormenteerd door duizend paar oude schoenen
- Kan je aub zorgen dat je snel héél ver uit mijn buurt geraakt en daar wat gaat liggen wegrotten? DANKJEWEL!!
- En dan is het voor ons leuk wanneer die mensen eens komen aankakken (minstens na 10 uur smorgens) en hun handdoek en stoel kwijt zijn
- welk mens beld mijn smiddag's altijd op met een prive nummer ge hedt gewoon pech zunne ik neem alleen op als er een nummer staat
- kwak zei de kikker toen hij klaarkwam
- Dat was wel ongeveer het meest nutteloze gesprek dat ik ooit met de baas heb gehad
- Waarom kijkt De ketelaere altijd alsof hij koppijn heeft?
- Salmay Dalmay Adonay!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.