Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- iedereen is dom maar elk op een ander terrein
- ´t is precies al gene vette niemeer
- Je bent helemaal blij. Ik kom morgen terug voor nog meer herinneringen!
- Eén van de lijnrechters was niet komen opdagen. Gelukkig zat er een verknipte vervanger op de tribunes.
- Heb je een vraag? Mail ons.
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- OK... Ik heb dus zonet het onomstotelijk bewijs gezien dat schildpadden door hun aars ademen
- Womack & Womack & Stomack
- beter een scheet in de hand dan de lucht van tien
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- Zegt de ene coprofaag tegen de andere: "kom je vanavond ook? Ik geef een faece!"
- Dit is de website voor voetballers van wie de geaardheid (al dan niet terecht) in twijfel wordt getrokken
- Zwen is al geruime tijd blogger op deze site en heeft qua posts altijd wel wat
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.