Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Ik heb zelfs respect voor de mensen die ik haat, is dàt niks!?
- PC werkt niet goed. Blijf beschermd en update nu. Uw systeem is niet reageren
- het was zo stil dat je een muisje kon horen vallen
- I, for one, welcome our giant viroid and parasitic worm overlords!
- Voel klamot!!
- Zoals het schrijven in hoofdletters ook niet helemaal normaal is.
- Rutten zal wel kletsen dat dit niet zo'n belangrijke match was en dergelijke
- DAC Kersentrekkers, dat moet een tof clubje geweest zijn!
- Oostende - Standard: Vier-één. De Rouches weer op hun douze olé olé!! :)
- Soms maakt ge de verkeerde keuzes en dan is voorbij. Koest vriendschap met iemand die wel om u geeft
- 'cos I ain't no Hollerbach girl
- att vara en bajare är som en accessoar att aldrig vinna ngn titel eller varit i europa borde man stänga laget.
- Ik wens he een fijne verjaardag. Sterkte met je beperkingen, maar je lijkt me een konden die toch z'n weg wel weet te vinden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.