Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- wie het kleine niet eert is vaak gefrusteerd
- vroeger ging ik uit en trok ik lijntjes, nu ga ik zwemmen en trek ik baantjes
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- EN die roel, die slaat waar het op staat!
- Ik doe geen vlieg kwaad - I do no fly angry
- De kwestie is dat ik me meer en meer aangetrokken voel tot Véronique De Kock
- recht is iets krom wat gebogen is
- Velen hebben al eerder gefaald. Zal JIJ degene zijn die de proef zal voltooien?
- Maar voor hetzelfde geld hadden we het niet gezien en stond het daar een paar dagen in weer en weer.
- liever een dooie mus in je hand dan je tanden los in het zand
- Why can't your nose be 12 inches long? Because then it would be a foot.
- Grotesko kickt op tetten
- DAN HAD JE MAAR NIET ZO STOM MOETEN DOEN!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.