Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Dendoncker was beter naar wolvertem gegaan ipv wolverhamton
- kapsodisheid, met Job!
- You are not right. I am assured. Let's discuss. Write to me in PM.
- de zaal is tot de nek gevuld
- Calling Ralph on the big white phone
- Amerikaanse vrouwdozen
- E cineva interesat de un cont pe Filelist? if so, pm!
- zatlap, zou ge niet beter naar huis gaan
- En dat was de moeite zijn! Benieuwd? Herbeleef het hier
- Achtbaan vastgelopen in Bellewaerde: 28 personen worden één voor één aar beneden gehaald
- Gewoon een hert van m 'n broer z' n spieren. Avi Lol ik doe mijn best om geconfronteerd te worden met een lepel. Hou je van?? Lol
- GEEN DOMME BIEDINGEN AMPER GEBRUIKT 50 TOT 70 BERIJK BATRIJ FOTOS SPREKEN VOOR ZIG BIEDEN!!!
- Deesse, Karma, Anne, Swentel, Zeep, GoeBezig, Pilske, Fatman, Metal, |ronneke, Loesz, Prakkie, Eric, Marburg, Iets, Bitje, Malamut, Warlockje, Wieieie, Fieke, Daqu, Boeteling
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.