Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- Des hetzelfde as ne fistel mè dan in dienne mond ...
- Tis bij mij thuis. En ik ben verantwordelijk voor brand en evacuatie op mijn verdiep. Maar nen brandblusser kan er na 5 jaar zagen kan er niet af van de VUB. Tot er iets... voorvalt...
- Ik moet zó dikwijls kakken! Ik heb soms de indruk dat de lucht die ik inadem zich omzet in stront, ik kak meer dan ik eet!
- Ik kan grotverdoeme mijn onzichtbare hoorapparaten niet meer terugvinden
- Hoe zou jij eruit zien als een Viking? - Dood, denk ik
- Toen wist de horlogemaker wel hoe laat het was!
- Ja doa bin ich ...moot er nog knauf zeen?
- Ik denk dat de lucht bij mij kapot is in Hamont want er lekt water van boven
- We spreken met z'n twaalven af op 12/12/2012 in de 12 Septemberstraat nr 12 om 12:12... Als het dan ook nog eens 12° zou zijn......
- Dien lompe boer die daar aan delhaize grote bek had tegen mij , door mij vettig portret te noemen mag dat nog eens proberen weet ik het niet goed afloopt, had zo een lelijke strontkleurige koekendoos
- Gij moogt alleen weeten wat de offisieele nieuws agentschappen u toelaaten te weeten !
- I have soiled myself. How embarrassing.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.