Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- Flahaut aangekomen in Beiroet. Dus heeft ie nu 3 kinnen?
- Rondvraag betreffende de populariteit van Eluterius: u zal weinig tegenstanders vinden, maar ook weinig liefhebbers. We zijn gewoon te onbekend! YAY!!
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- soms bedenk ik me en mep ik geen kind. Soms.
- ja... dat denk jij! ahja?
- vriest het in maart komt de lente met een vaart
- Kiezen we voor mest, of voor wat ons nog aan natuur rest?
- k merrie is vriendelijk. Ja, ik heb ze gemaakt naakt foto's van mij en enkele naakt video's en ik weet niet hoe sommige hen kon hebben en draai ze op het gezicht boek En ik ben er trots op!
- Kastor Wielewaal, bekend vanwege zijn doortastende optreden tijdens een optreden op de treden van de wielerbaan, ruikt als fetisj aan fietszadels
- ZildeBilde: is nog iemand van de grond geweest de laaste dagen?
- Onderzoek heeft uitgewezen dat Nederlanders, op een bepaald moment rechtop zijn gaan lopen
- Zomaro Imanda
- Schmiiiiiiiii
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.