Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Ik vindt dt-fouten vervelent!
- Kijk mams, een vreemdeling met werk!
- Muggengeheugen: De Mechelarenaars zijn vooral ook luid
- Ik las laatst iets over hypochondrie, en ik dacht: dat heb ik ook!
- My wife left me because I became a flat earther.... but with a P900 camera I can bring her back!
- conntecting
- VAR : volgens Anderlecht regels
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- dit zijn de ontwikkelingen die ervoor zorgen dat dysieke winkels failliet gaan
- the box said : "install on windows xp or better", so i installed it on my mac
- maar voor wegbeud niet erg
- Ig staamp og seffes!
- in het donker zijn alle koeien zwart
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.