Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It was a very formative time for me when I was getting into music It was the year of the concept album and there were so many fantastic singles ~ Paul Weller
- Eduard Hangijzer heeft altijd wel etensresten in zijn gezicht of op zijn kleding zitten. Degoutant.
- Ik ben in 2002 definitief gestopt met mijn kont af te vegen
- What in the bibbity bobbity holy fuckballs is this shit?
- De onplezierige schaatser stampt in een razernij stevig tegen Udo's klassieke jaguar... Eikel!
- Je bent helemaal blij. Ik kom morgen terug voor nog meer herinneringen!
- KabouterBob naja ... er is hier soms even veel bolk als in camp nou
- Heej Nanou wij krijgen melk van een koe! Heej ja heej ja hooow!
- wie watt bewaart krijgt stroom
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Zeg nooit "zeg nooit nooit"
- Kwalitatief heeft Standard niet meer de kern van weleer en misschien staan zee wel op een plaats die hun kern waardig is
- I see her shit in the harbour. I can & shall obey
- Allemaal goed en wel met dat nieuwjaar vieren, maar om 00:43 al TWEE KEER zijn gaan kakken, dat is toch euhm... apart.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.