Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- (zeep) *blöw-öw-sriiieebblsk-blöwöwöwscccchhhhhhhhhhhhhhhh* (9/9/2002 22.35)
- 'Thuis' is gewoon een zielig alternatief voor zielige mensen die eerlijk gezegd naar 'Familie' willen kijken, maar die zichzelf gedwongen hebben om VTM te boycotten. Terwijl het allebei BROL is
- dick here to connect
- Verlachelijk
- Mag je op zondag weekdieren eten ?
- 'n kind ondej de eejfenaaj wojdt latej faak 'n bejdelaaj
- ik denk dat het een planktrekker is en meer ga ik er niet meer over zeggen
- Waarom zit een scheiding van je haar nooit in het midden? Omdat je een oneven aantal haren hebt
- 'n kennis van Dennis is een maat van Kaat.
- niets zo qlote als een quote met een q
- Ik heb momenteel geen jeuk.
- alle wegen leiden naar de kroeg
- Mijn baas doet niets en ik help hem daarmee.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.