Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Het verschil tussen een dialoog en diarree is, dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien.
- De nest ontploft
- Hoe zou jij eruit zien als een Viking? - Dood, denk ik
- Dienblad, meisterlap, kloefkapper, meistersoets,
- Ik heb geen eigendunk, ik heb zelfkennis! Ik ben niet arrogant, ik heb zelfrespect!
- Bazen zijn als wolken, als ze weg zijn is het veel zonniger!
- Schimmel Schommel
- Al maar op bestaan.volgens mij heb ik een vier persoons bed nodig.had amper plaats om te liggen op mijn zij knieën buiten bed
- Hoe werkt da juist moet je dan een foto of je hond mee brengen of hoe werk da
- Schlompbick Monyus
- Ja die geb je altijd e, maar zal gevaarlihk wirden voir de wegen en asfalt,zal rap smelten, en putten rijden, en betinwegen omhoogsteken, we gaan waakzaam moeten zijn op de weg
- Het is hier net een kleutertuin, en daarom voel ik me hier zo goed thuis!
- Peggy is gek geworden hihi!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.