Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- tour tull LOL howard!!
- Oh bloody hell!
- Personal developmentis an important element of achieving success and being happy. Not everyone who
- Ik heb enkel respect voor degenen die dat ook voor mij hebben. De rest kan off fucken.
- Niets is zo leeg, als iemand die vol is van zichzelf!
- zijn deze zinktools zinloos?
- ik heb echter geen trechter
- De oncoloog heeft geen gevoel voor tumor, hartelijk gezwelschap riep hij naar de wachtzaal.
- Bedankt meneer de wind is heel vriendelijk, maar ik zal zelf mijn tuin wel reorganiseren en heb voorlopig geen attributen van de buren nodig
- Santa is in my ass
- gister 2 fleskes cristal gedronke, alcoholctrl gehad, & thuis nog 1,5 fles wijn leeggelurkt
- Heej Murat ik heb je auto beklad! Heej ja heej ja hooow!
- mijn stylo zat te laag en het was dan eigenlijk toch een toffe vrouw, en welbespraakt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.