Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Dat is nu pas nieuws om dagen lang van wakker te liggen.
- Hell hath no Fury...like Christine. How do you kill something that can't possibly be alive?
- Het is niet omdat ik zwijg dat je gelijk hebt. Ik heb gewoon geen goesting om met idioten te discussiëren.
- ik ga niet zoals vorig jaar de hele avond in de keuken staan!
- Deze hobby is momenteel niet beschikbaar. Zoek naar een andere hobby.
- Oostende - Standard: Vier-één. De Rouches weer op hun douze olé olé!! :)
- beter een tongzoen van een draak dan gevingerd te worden door kapitein haak
- Het voorvoegsel 'kut' wordt veel te vaak gebruikt in Vlaanderen. Dat mag wel eens stoppen! Het is trouwens ook 'n kutvoorvoegsel!
- Aw, this was a very nice post. In thought I want to put in writing like this moreover taking time and actual effort to make an excellent article but what can I say I procrastinate alot and not at all
- Ben jij nog 'geweest', Benny?
- i like to think outside the quadrilateral paralellogram
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Ondertussen kan u misschien wat naar de kippen kijken? Dat is altijd weer interessant
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.