Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- AC/DC!!!!!
- John 3:16 Dat is... 0,1875
- er zal altijd wel érgens lichtinval zijn, je hebt dat niet onder de hand
- Toch echt erg dat az vitas en Feyenoord niet eens playoff spelen zakken steeds dieper in de voetbalstront
- Als Adam & Eva GESCHAPEN werden, waarom worden ze dan altijd afgebeeld met een NAVEL?
- Ik moet nu niet kakken.
- Deep in my heart I'm concealing Things that I'm longing to say... I WISH I JUST COULD FKING SAY IT MAN
- Chantesse Negelaers, webdiezaajnster, heeft zich tijdens het degradatieduel tussen Standard en Anderlecht, verbrand aan een kom muësli
- god zij drank
- hoe "ik heb nog geen bier gedronken vandaag" ?? Schaam je je niet?
- Het spijt me, maar je vrouw vond het ok.
- random tekstje
- Altijd eerst sokken, dan schoenen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.