Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Wegens het dreigende watertekort, doe ik vanaf heden GEEN water meer bij de wijn!
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- kwaakt de kikker in het riet, gaat het regenen of niet
- Aantal oproepen voor wespenverdeling piekt: “Nog nooit meegemaakt” - moet "verdelGing" zijn, maar als daar een g tussenuit valt, dat ziet niemand
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- beter tien ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- dorst hebben om een kameel jaloers te maken
- De guitige getuige en de trage beklaagde stonden terecht terecht
- ik heb een gespierde scheur
- hoge glazen vangen veel bier
- Om te beginnen: het gaat me niet om het cafe op zich natuuelijk. Het gaat me om de essentie, de boodschap die hoer onderschuilt.
- Der Fuchs ist schlau und stellt sich dumm, bei Nazis ist es andersrum.
- Op maandag 27 september 2004 om 17:33 uur waren hier nog 93 quaker(s)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.