Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Liefste, ik wou uw naam schrijven in mijn onderbroek maar de inkt was al op bij het eerste streepje.
- Steven Defour: "Wij zijn te sterk voor de Belgische competitie!" - Drie dagen later: Cercle Brugge (!) - Standaaaer De Mèrde: 4-1
- reutelkeutel
- Standard slikt ACHTSTE nederlaag bij Cercle. Leve CERCLE!
- een spreuk met een x is een spreekwoord van niks
- de dwaas doet wat hij niet kan laten en de wijze laat wat hij niet doen kan
- Wees blij dat ze links rijden. Als je niet blij bent, rijden ze ook links
- Mijn tanden zijn geel, mijn teennagels bruin.
- Goh ja, weette? Ik 'em echt zoiets van, wa is deeeees, da is eigenlijk echt kweeniehoe stom of zo zeg maar, al zeg ik het zelf
- we moeten de handen uit de mouwen stropen
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- 'Zo, dat was het dan, hier scheiden onze wegen. Bedankt voor de samenwerking!' 'Fuck off'
- irritating sniffing lolly
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.