Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- de appel valt niet ver van de hoge bomen die veel wind vangen
- op het eind van je geld nog een stuk maand over hebben
- ik heb nooit een sor gehad. ik e paniostie albercannablip hebt as. dat betekent dat je geen haarworstels op je boven
- Boudewijn is nu Bo. Het had ook Omgebouwdewijn kunnen zijn
- Ik ben nog nooit gaan zwemmen!
- gejongleerd is oud gedaan
- jezus zei tegen god, ik ben van de pot
- The quick brown fox jumps over the lazy dog.
- ...en dan geven ze die een Engelse naam die ze zelf verkeerd uitspreken, ik kenneth!
- Roger Schimpanschee
- Iedereen die niet start, is door lichte blessures of gewoon niet klaar zijn.
- Mijn opinie is zo'n beetje als een scheet; moeilijk om binnen te houden en als ik ze loslaat, weet iedereen het en minstens één persoon gaat de kamer verlaten.
- mor da zijn mig manne die!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.