Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- СанечеК отсталый ненавистник Генка, иди расширяй Владимир
- Respect voor die mannen... Ik kak in mijn broek in hun plek
- Etiketjesconsumptie ZUIGT!
- (zeep) *blöw-öw-sriiieebblsk-blöwöwöwscccchhhhhhhhhhhhhhhh* (9/9/2002 22.35)
- Kijk, als je ermee voor de spiegel gaat staan, dan kan je die doos zó zien
- ga maar weg alderwèreld, met je zeepkapsel
- oekrak baskiat
- Er is een voor en naaaa, in Appelschaaa, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in appelschaaaaaa
- Mijn baas ziet eruit alsof hij ontworpen werd door kamagurka
- Mijn hobby is: lachen met andermans hobby´s MOEHAHAHAHAHAHA!
- ZildeBilde: waarom zou heynen niet kunnen doorspelen na die dreun? Ik zie het verband niet! TeGenk: ZildeBilde tis ingewikkeld ZildeBilde: @TeGenk kan je dat dan eens uit de doeken doen?
- met de neus in de boter vallen
- ga reizen voor je sterft anders reist diegene die erft
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.