Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Zien zus en broor hebben tem vurige wéék nog moote vangen om zien hoar te kinnen knippen!!
- morgenstond heeft goud in de mond
- Why should you only use 239 beans in bean soup? Because if you add one more, it’ll be too-farty.
- Eind oktober weer goedkober
- Paard trapt man in ziekenhuis bij Derbyclub Opglabbeek. WTF DOET EEN PAARD IN EEN ZIEKENHUIS??
- .KAREL.
- ik stink niet graag!
- For me it's like the drop in the emmer who is totally full
- Laatste--dagaanbieding : Zeg_vaarwel_tegen-al-je~fysieke_pijn
- Vossen: 'Ik zacht met te veel dingen in mijn hoofd'
- Zeg nooit nooit, maar niets duurt eeuwig, maar alles komt goed. NEEE!!! ZEG NOOIT 'ZEG NOOT NOOIT' GROTVERDOEME!! LEREN JULLIE DAN NIKS!?!?!?
- Ik ga de EO eens flink terugpesten!
- Zoals de overclocking thuis tikt, tikt ze nergens
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.