Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We don't like their sound, and guitar music is on the way out ~ Decca Recording Company rejecting the Beatles, 1962...
- De glimlach is een licht aan het venster van je gezicht, dat toont dat je hart thuis is
- Als onrust je hoofd en lijf overneemt, geeft creatief bezig zijn je rust...even eens nergens aan denken. (LD, 2/11/19)
- Toen Grienda alwéér "daar gaan we weer" zei, dacht ik "daar gaan we weer"
- ZHAMÔN!
- hartelijk gediskwalificeerd
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Het trilt en het zingt, Rex Dildo
- als ik jaw sie jij krijche fan mij een klap in je chesicht mak heel jaw chesich kapoet
- Richard Klepelgieter is zó snel, dat hij in één hand kan klappen, door deze zo verschroeiend snel te bewegen dat er een kleine sprong voorwaarts in de tijd plaatsvindt, zodanig dat wanneer hij zijn hand draait en in de andere richting beweegt, deze de "vorige" beweging tegenkomt. *KLAP*
- Het enige constante aan Club Brugge is dat hun spel niet constant is
- Ik heb het gevoel alsof ik schuim
- Dan is er ook schendig onder de schanner in de kliniek.
- Echt belangrijke mensen, zijn mensen voor wie belangrijk zijn, niet belangrijk is :-)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.