Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- ZildeBilde: Maar goed dat ie de bol'at! KabouterBob: (a)ZildeBilde Had em nie Sinan komen
- als moeder piept is vader thuis
- zoekt en gij vindt zult
- FREE is FREE SHIT is SHIT DAMN!
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- Des hetzelfde as ne fistel mè dan in dienne mond ...
- Poto Verhelst, de man die verantwoordelijk wordt geacht voor de revival van het nektapijt in 2022, smeert zijn boterhammen voortaan aan de buitenkant
- Natas owned A´pen
- veel geblaat weinig schaap
- Look... don't ask me that. Okay?
- Dimi de Condé had een band met Lommel .
- er is geen enkele reden om mij lulhaas te noemen!!!
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.