Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Dus jij wil me rammel geven? 't Is niet omdat je altijd op vrouwen hebt kunnen oefenen dat je 't automatisch tegen MIJ kan halen he...
- Krijg je met al dat inpoort volk bij de gemeente
- If we were supposed to talk more than we listen, we would have two mouths and one ear
- ik heb ne hond gekocht iedere keer als de deurbel gaat gaat die in de hoek staan :s:s ah ja das ne bokser
- Het bevindt zich binnen de Antwerpse ring. Dus die M in de afkorting moet wel voor marginaal staan
- ...en dat los je dan maar op door wat met stront te gooien of hoe moet ik het zien!?
- Je weet wat is wat maar je weet niet wat is wat, wat de fak
- Stefan slaat de weeenende vrouwen
- Barzan Tatti, iemand die vorig jaar achteraan nog stevig moest hertimmeren, levert geschild fruit aan uw deur. Ook 's nachtssss!
- chim 𝅘𝅥 chimeree 𝅘𝅥𝅯𝅘𝅥𝅯𝅘𝅥𝅯 chim chimeree chim chim cheree 🎵 ¾
- Ja... (en dan de 'ga maar langs hier'-beweging)
- Wij staan aan JOUW kant!
- In the early '90s, it was Bobby Brown's prerogative to have a sloping, asymmetrical hairstyle.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.