Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I'm investing in a company that has patented wallet technology that will deodorize currency That way people won´ t have to deal with money that smells funny ~ Moby
- You think I sing from my arm pits or what!?
- dat is allemaal komkommer en kwel
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- Er wordt zeg maar irritant veel zeg maar "zeg maar" gezegmaard, zeg maar
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Morgen na de jeugtrechtbank lol :(
- <GoeBezig> *ons marieeeee-louise veert op- en neer, ze rijdt ruw op mijn rechte banaan
- De zwaarste kloot die hangt het laagst!
- GA U NOG WAT AAN UW STER LATEN LIKKEN DOOR UW ACHTERLIJKE APOSTELEN
- Ich kann nicht küssen meinen neck, ich versuche und versuche aber 's hat kein zweck!!!
- Walgelijk: pizzabezorger heeft jeuk op intieme plaats en lost dat erg agressief op
- Turn on, Carcela in, Cop out
- Je weet wat is wat maar je weet niet wat is wat, wat de fak
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.