Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Bediende de schaakleraar de schakelaar?
- Wij willen weten waar willem's wijf's auto staat!
- Hij gebruikt sarcasme-pillen... in België kan dat wonderen doen 😉
- In this picture, you can see me standing on a frog
- As ich noe DJ waas dan klopte ich det hiel spel doa in frit vanein
- Ik schaak sleckt maar ik denk dat ik nog rotter dam
- op het eind van je geld nog een stuk maand over hebben
- Really appreciate you sharing this post.Thanks Again. Really Great. ckgkkdgdagec
- Ist das die 28? Is dit een nul?
- overdaad baat
- als het kalf verdronken is , is de koe bedroefd
- Er is daar nog onraad sire
- Hij zegt ook dat het niet gratis is dat u daarvoor moet betalen na een maand? En dat ze niks gratis geven. Maar heb wel gelAchen?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.