Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- op het einde van de tunnel kan ook een aanstormende trein zijn
- Timmie John Goerak, een bijzonder ongetalenteerde ku(ns)tschulder die in zijn ellebogen kan bijten, ontbijt steevast tweedaags om 13u56
- Het is geen goed idee om snot van iemand anders in je eigen neus te duwen. Hetzelfde geldt voor faeces.
- Hur i helvete fick vi ens en poäng mög piss och skit
- lamalord: belgium 5-0 (aandeel vanaken: 0% natuurlijk)
- hoge bomen leveren veel hout
- How many atheists live in a monastery? - Nun.
- Als alles doorgaat zoals het was, als we onze dagen doorbrengen met het feit dat 'dit de manier is waarop dingen altijd zijn gedaan', dan verdwijnt het geschenk, gesmoord door de as van angst en bezorgdheid om de status quo te verdedigen
- als je niets te doen hebt , heb je het niet druk
- spreken is zilver hijgen is goud
- Grotesko, we zeggen het te weinig... we houden van jou!
- "Verandalisme" in de plexi-kooi van STVV
- wie niet sterk is moet het zien te worden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.