Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I love seeing the fans of the music that I make ~ Gavin Rossdale
- Beyoncé = LELIJK
- ik heb ´n geheugen als een.... euhm... zo´n ding met gaatjes.. uit de keuken... eeuhmmm
- Het stambeeld is allessinds omploft
- Neuskeutels zijn het kneedbaarst als ze vers gevangen zijn. Niet laten drogen dus!
- de enige wijze om een vriend te hebben is er één te zijn
- ik heb gelukkig NOOIT last van een ochtendhumeur maar als ik 's morgens opsta moet je me godverdoeme wel met rust laten of ik mot er op!
- Ik vind mezelf de grappigste stendupkomiedien ter wereld. Alex Fagnew
- Bon Jeavie: 'SHUFFLE MY KNOB, AND YOU'RE TO BLAME, YOU GIVE LOVE A BAD NAME!'
- Ik HAAT nachtschijten
- Soches en Savons - Sachies belle (se nu pas jent)
- had bijna een nieuwe versterker gekocht maar kwam er net optijd achter dat er op de huidige een soort mute-knopje was ingedrukt en er daardoor dus geen geluid uit de speakers kwam. Joeng joeng joeng toch
- Daar staat ie weer met z'n opgetrokken armpje
- Wil je wel een beetje uitkijken??? Ik zeg het net!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.