Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- wa ge doet, doet ge verkeerd df
- Er zijn weinig mannen die 'Chantal' heten, denk ik
- CRONYISM
- orlandosapinto: komaan rsca doe je wat je best doet, 2-0 weggeven
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Vleesvervangers: een andere naam voor dildo's en könstpenischen
- jeh wa naow wèr
- de stank in de waterzuiveringsstations doet me aan je moeder denken
- Unknowingly annoyingly
- Beirput Beirut
- vurrige wèèk dondereg
- Caps -- Fake Scores (Wait till kickoff, Cancel by Var also Fakescore) ----- Insults ---- Links -- Racism -- Spam -- technische vragen: =====> Ban!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.