Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Vechten 2 honden om een schoen, Dan ligt dat been daar niks te doen.
- Hallo mooie man hoe gaat het met je? Ik ben nieuw op Facebook en ik wil graag een uitnodiging om vrienden te maken.
- Look... don't ask me that. Okay?
- Limburgermoppen zijn nog gedateerder dan dat ze van Limburg zelf zeggen. Domme, domme fucko's
- What in the bibbity bobbity holy fuckballs is this shit?
- Ja dat zal zijn lang is een veldspelers maar licht meer op de grond als hij speeld
- men meester heefd gezegt dat men spelling slegt is en dat ik teveel foutje's maak
- De hotelgasten schamen zich immers niet en hebben openlijk sesk voor de ramen
- Op zoek naar een naald in de hooiberg denk ik. maar wie niet waagt,niet wind .
- Je hebt twee keuzes in het leven: wacht tot je klaar bent, of ga uit je comfortzone en probeer iets nieuws.
- Aan de namen te zien (Barbie, tijgertje, jokertje) dacht ik eerst dat het over een uitzending van Studio 100 ging, maar die brengen hogere klasse producties.
- Misschien moest ik ze eens aanspreken. Ik ken nog wel een plekje. wat lief.
- gemeen tehuis
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.