Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Ik ben tenminste niet zo'n weirdo als jij die steeds van die Engelse termen gebruikt!
- Verdacht: naar het containerpark gaan en vinden dat het er stinkt, en dan daarna zowel in de Aldi als in de Carrefour dezelfde geur waarnemen
- Welk vind jij het mooiste woord, ongeveer of onderbroek?
- Ik kwam gewoon naast je staan aan de urinwaars, vat dat toch niet zo persoonlijk op mama!
- Vossen: 'Ik zacht met te veel dingen in mijn hoofd'
- Het enige goedaardige gezwel da der bestaat is da wanneer ik ne stijve krijg, da zwelt aardig en da is goed!
- MAURICE Cent-Six (sossies)
- Slagroom in de saxofoon in de saferoom
- zijn daar foto's van?
- tis toch wao seg!
- De bezoekers zijn aarstgevaarlijk in de omschakeling. Dante Vanzeir kan vanop de middenlijn alleen op Vandevoordt af, maar talmt vervolgens te lang
- De goudvis had het te warm, Ik heb hem in de frigo gezet !
- Vannacht viert de hele wereld dat de datum verandert,ik wacht op de datum dat iedereen viert dat de hele wereld is veranderd
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.