Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Ga je ook zingen op die plaat, Ko? Van Kongfoe faiting? Aidingdoekongfoe fai, aidingdokongfoefai...
- De crisis is afgelopen. Als klant kan je dus terug de pot op!
- voor al degenen die denken dat een kartonnen nummerplaat op een aanhangwagen rechtsgeldig is:
- Genk verliest: 'Krabbers! Caféploeg! Failliet! Het zal wel aan de scheids gelegen hebben! ...' Genk wint: 'Schandalig! Ze hebben geld van de steenkoolmijnen gekregen! Successupporters!
- Das wel lekker joa
- Aha aha Affar lammoré komminsja toe
- De site voor mensen die denken dat ze heel wat zijn!
- Waarom stinkt die wc altijd zo als die chauffeurs zijn geweest?
- Mijn smaak is niet de norm. Maar de norm is dan ook niet mijn smaak! 1-0 voor mij!
- Bon Jeavie: 'SHUFFLE MY KNOB, AND YOU'RE TO BLAME, YOU GIVE LOVE A BAD NAME!'
- Als spoilers je intrigeren, kijk de wedstrijd dan fullscreen
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Dus, effe samenvatten : er zijn er die denken dat, omdat er een rally-auto te hert ree, er vannacht een gans hert(of was het een hertgans) gans in paniek door Lozen-centrum liep, of vloog? Ik zou met
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.